Forum Forum AMC Strona G│ˇwna Forum AMC
Forum klubu AMC - ZAPRASZAMY!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Pozdrawiam na razie Paaa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum AMC Strona G│ˇwna -> Co... Gdzie... Kiedy...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 0:10, 11 Kwi 2014    Temat postu: Pozdrawiam na razie Paaa

Wystaj─ů z przodu po 5 mm nad brzuszkami palc├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e teraz????
[link widoczny dla zalogowanych]
ja mam F i nie martwie sie gg 9804570 kamila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem dokladnie Twojego zdania!

na poczatku myslalam ze naprawde to bedzie dla mnie pryszcz - zwlaszcza ze 3 w tygodniu mam fitness, regularnie chodze tez na basen - generalnie mam dobra kondycje - i tu sie sama zaskoczylam. [link widoczny dla zalogowanych] Ciekawe dlaczego mi gin nie dał takich tabletek?
Ha ha dlaczego te spodnie na wszystkich na zdj─Öciach si─Ögaj─ů powy┼╝ej p─Öpka i maj─ů nogawki w kszta┼écie marchewek zw─Ö┼╝ane ku do┼éowi ?? No w┼éa┼Ťnie ? Ruszy┼éo co┼Ť, czy nadal cisza!!?? A w tych ─çwiczeniach, gdzie si─Ö ┼éapie za nog─Ö, to lekko mam j─ů ┼éapac, albo mocno? Bo jak na razie nie uda┼éo mi si─Ö takiego znale┼║─ç, a musz─Ö obci─ů─ç na kr├│tko moje loczki [link widoczny dla zalogowanych]
mam do┼Ť─ç sprawdzania umiej─Ötno┼Ťci innych... care ragazze,,, sono italo polacca vi ivito al mio topic \pogadanki na balkonie\ albo ta para co potem wziela slub - oni tez uprawiali sex przed kamerami i to jeszcze on ja wyzywal od k**ew i szmat.. Poczytalam na necie troche i filmiki poogladalam. W szczeg├│lno┼Ťci Tymoteusza Pi─Öt─Ö. Bardzo prosze o info. Dzia┼éanie bakterii acidofilus w organizmie.
[link widoczny dla zalogowanych]
pami─Ötajcie, jak wam lekarz m├│wi ze ma byc operacja to ma byc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wybieramy si─Ö jeszcze na Westerplatte, na hel tramwajem wodnym, oczywi┼Ťcie opera le┼Ťna i sama nie wiem gdzie jeszcze bo co kawa┼éek co┼Ť nowego do g┼éowy przychodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale w końcu waga ruszy z kopyta dzieki za rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na razie daj─Ö rad─Ö oko┼éo 30 minut dziennie w tempie do┼Ť─ç szybkim (jakies 2000 - 2300 step├│w przez ten czas), po tych 30 minuta strasznie dretwiej─ů mi stopy - tysi─ůce mr├│wek je atakuje .
i niech tak zostanie.
[link widoczny dla zalogowanych] ,k122,5.html#produkty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-o kurcze a miała być dziewczynka. [link widoczny dla zalogowanych] Czytałam \Tango z motylem\ jeszcze na szpitalnym łóżku, wielu z nas mogłoby pisać podobne historie...
bo mi ostatnio urosly jeszcze nie wiem po czym :/ Więc po co wymiotować???????????? az ma sie ochote cofnac czas... Zostało mi jeszcze 10 dni terapii a 8 lutego na kontrolę. Paul Anka - Diana [link widoczny dla zalogowanych]
no podobno trzeba, ale ja mysle, ze jak sie bylo juz tak w polowie to mozna zaczac od pozniejszego dnia, a nie znowu od 1. Trzymało mnie do 9-tej rano. Czy ktos ma moze podobne zdjecie takiejsukieniki i mógłby tu dać link? przezwaznie jest tak jak zgrabna to male piersi a ja wieksze to juz wieksze zaokraglenia! Jesli jeszcze szukasz zespołu na wesele to proszę zadzwoń te.606450920 szczegóły na telefon jak tak to mam ten klip takze ;] fajny kawalek do auta Pozdrawiam - nie uzależnia?
Musia┼éam ju┼╝ polubi─ç moje rozst─Öpy po ci─ů┼╝y i wystarczy, tak┼╝e z cellulitem troch─Ö powalcz─Ö, a widoczne efekty s─ů bardzo motywuj─ůce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ktos powiedzal ze w q10 jest dobry fryzjer to pani marcelina to masakra chcialam blon a mam jajecznice.cicie jak od siekiery to porazka a zaplacilam jak w profesionalnym salonie.masakra
brak magnezu, prac─Ö przy komputerze...
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie troch─Ö bola┼éo przy wk┼éadaniu...radz─Ö wk┼éada─ç szersz─ů stron─ů bo t─ů ostrzejrz─ů to boli jeszcze bardziej

Bardzo prosz─Ö o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mia┼éam operacj─Ö w czerwcu, zako┼äczone wyd┼éu┼╝anie we wrze┼Ťniu, a o jednej kuli zacz─Ö┼éam chodzi─ç jakie┼Ť trzy tygodnie temu, a od dw├│ch tygodni chodz─Ö ju┼╝ bez. moze byc , mam podobna tylko mniejsze cycki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak zrobi┼éam w pierwszej ci─ů┼╝y.
oleju do sma┼╝enia
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja kole┼╝anka te┼╝ rodzi┼éa 1,5 miesi─ůca temu naturalnie, bez znieczulenia [link widoczny dla zalogowanych] taktaczku nie wiem jak ja bym sobie poradzila
ja r├│wniez staram si─Ö z m─Ö┼╝ame o dziecko, narazie od niedawna lae bardzo chcemy, [link widoczny dla zalogowanych] rodyta-soleckujawski/340488?nlp=&CID=PL_CRM_96_0_0_0&utm_sou rce=Deal_general_newsletter&utm_medium=All_Cities&ut To s─ů oczywi┼Ťcie takie og├│lne przes┼éania, a nie dotycz─ůce akurat Naszego tematu (Wla┼Ťciwie do nas te┼╝ mo┼╝na to podci─ůgn─ů─ç) Najpierw jest etap ze sie uwaza za najmadrzejszego a pozniej w gore im wiecej wie tym mniej ueaza ze sie wie Az mi sie lezka zakrecila... [link widoczny dla zalogowanych]
tak czyta┼éam na ten temat zmniejszenia biustu i r─Öce mi si─Ö za┼éamuj─ů. ona ┼Ťmiedzi I ze nigdzie dali ostatnoi ogloszenie i co ?? dzis mam 20 i takim oto sposobem od 3 lat mam swietnego lekarza ginekologa w ogole ZALOSNE sa wypowiedzi typu : bez sensu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chodzi mi o to, ┼╝e jak otwieram sklep z now─ů odzie┼╝─ů, to najpierw zaopatruj─Ö si─Ö w towar.
[link widoczny dla zalogowanych]
Koszt - jakie┼Ť 30-40 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo niewskazane jest 'meczenie sie' nadmierne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

JA kupuje welle - wersja szamponu ┼╝├│┼éta nawilzaj─ůca. [link widoczny dla zalogowanych] Mam 3 letni─ů c├│reczk─Ö Nikusi─Ö jest cudowna bardzo grzeczna i kocham j─ů jak nikogo na ┼Ťwiecie.
Cze┼Ť─ç fanko i pozostali, Dziewczyny! Kamu┼Ť, tak... bulion (z sodem, ale bez cukru, uwodornionych olej├│w i glutaminianu sodu), duzo sie nie zmienilo. [link widoczny dla zalogowanych]
Du┼╝o bardziej podoba mi si─Ö Kr─Öglicka. I jeszcze jedno Czy przed porodem robi─ů lewartyw─Ö i golenie. U mnie masakra. 40 min ok 1900krokow i 200 kcal. Indywidualne podej┼Ťcie , ma┼ée grupy wszystko ok. ci─ů┼╝y i niby z dzidz─ů w szystko w porz─ůdku(w ostani pi─ůtek by┼éam na USG i wszystkie organy na swoim miejscu,a Ma┼éy jest duzy i wa┼╝y 380 g.Moje wyniki to:IgG(+) 70 IU/ml, IgM(+). W┼éasnie by┼éam u ginekologa ztwierdzi┼éa ze mam nadrerke..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozna powiedziec, ┼╝e od zimy 2009.
Miłego dnia!!!
Informacja dla wszystkich Pa┼ä poszukuj─ůcych ANNY KOCHANA pracuj─ůcej kiedy┼Ť w salonie Berendowicz-....


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum AMC Strona G│ˇwna -> Co... Gdzie... Kiedy... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin